Subject: KUTSE: Saare-Liivi meretuulepargi KMH aruannet tutvustavale koosolekule
From: "Kristiina Nauts" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kliimaministeerium info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,Marko Mägi <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <
Cc: "Andrus Zavadskis" <[email-masked]>, "Rene Tammist" <[email-masked]>, "Riin Kutsar" <[email-masked]>, "Sandor Elias | TRINITI" <[email-masked]>,Mairika Kõlvart <[email-masked]>, "Adeele Vesingi" <[email-masked]>, "Merilin Kraun" <[email-masked]>,"Liina Roosimägi" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Mar 2025 13:53:04 +0200

OÜ Utilitas Wind poolt kavandatava Saare-Liivi meretuulepargi esialgse ala

keskkonnamõju hindamise aruande tutvustus asjaomastele asutustele

TTJA algatas Saare-Liivi meretuulepargi esialgse ala KMH 23.12.2021 otsusega 
nr 1-7/21-521 „Hoonestusloa menetluse ja keskkonnamõju hindamise algatamine“. 
TTJA 22.12.2022 otsusega nr 1-7/22-473 algatati hoonestusloa menetlus 
kavandatava veekaabelliini paigaldamiseks Liivi lahte ning otsustati 
keskkonnamõju hindamise menetlus liita TTJA 23.12.2021 otsusega nr 
1-7/21-521 algatatud KMH menetlusega. Saare-Liivi meretuulepargi esialgse 
ala KMH programm on tunnistatud nõuetele vastavaks TTJA 22.12.2022 kirjaga 
nr 16-7/21-02502-095.

Tänaseks on valminud Saare-Liivi meretuulepargi esialgse ala KMH aruanne 
ning esitatud TTJA poolt avalikule väljapanekule perioodil 
17.03.2025-21.04.2025.

Kuna Saare-Liivi meretuulepargi esialgse ala KMH aruande materjal koos 
läbiviidud uuringutega on mahukas, teeb Utilitas Wind OÜ koostöös KMH 
koostajaga ettepaneku kavandatava tegevuse ja KMH aruandest ülevaate 
andmiseks asjaomastele asutustele.

Kutsume asjaomaseid asutusi 02. aprillil KMH aruande tutvustavale 
koosolekule, mis toimub kell 14.00-15.30 Tarbijakaitse ja Tehnilise 
Järelevalve Ameti nõupidamiste ruumis (Endla 10a) ning samuti on võimalik 
osaleda Teamsi vahendusel.

KMH aruande ja selle lisadega on võimalik tutvuda 
https://saareliivituulepark.ee/keskkonnamojud/

Palume oma osalusest teada anda järgneval lingil 
https://forms.office.com/e/bKmgEsU6QZ hiljemalt 28. märtsiks. Teamsis 
osalemise link edastatakse registreerunutele enne koosoleku toimumist.

Oleme tänulikud kui jagate koosoleku kutset oma ametkonna siseselt sellest 
huvitatud isikutega.

Juhul kui tekib jooksvalt küsimusi KMH aruande osas, võtke julgesti 
ühendust!

Heade soovidega

Kristiina NautsArendusjuht/ Head of Development

OÜ Utilitas Wind

Tel:

 <tel:+372%20551%202260> +372 551 2260

Maakri 19/1

,

10145

Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.utilitas.ee/>

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed. Kui olete e-kirja 
saanud eksituse tõttu, palume Teid viivitamatult kirja saatjaga ühendust 
võtta ja e-kiri koos lisadega kustutada, tegemata sellest koopiaid või 
kasutamata seda mistahes muul viisil. This email and all attachments are 
confidential. If you have received this email by mistake, please notify the 
sender immediately and delete the email without copying or using it by any 
other means.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.